joi, 10 iulie 2014

Hackeri si scammeri

Ca orice blog care se respecta, a trebuit sa abordez si acest subiect, deoarece pe Stardoll poti intalni hacker si scammeri la tot pasul. De obicei fetele care sunt noi pe Stardoll si nu stiu ca statutul gratuit de superstar nu exsista cad in plasa acestora. 
Hackeri sau scammeri promit ca te vor face superstar gratuit sau iti promit haine/stardollari/make-upri...etc... si tot ce le trebuie este parola.
Statutul gratuite de membru superstar NU  exsista si nici stardollari sau hainele gratis.
Cei care va promit un make-up, dar va cer parola ar putea sa va faca make-upul si apoi sa va faca o poza si sa vi-o dea.
Exsista si oameni care va promit ca va fac royalty, dar ei nu sunt nici macar superstar... intrebarea mea este cum poate cineva care nu este superstar sa faca pe altcineva royalty? 
Pe Stardoll a aparut si  un hack care copiaza perucile desigenrilor talentati si iti da posibilitatea sa le vinzi la niste preturi banale. Stardoll tot spune ca se va ocupa de aceasta problema, dar nu o face. Inainte pe Stardoll nu exsista nici un hack :(
Problema cu furatul de conturi este ca ramai fara stardollari pe care ii aveai si iti mai dispar si lucruri, iar cate odata nu iti mai reuperezi contul.
Nu am nici o idee unde ma duc cu postarea asta, dar voi continua.
Mie mi-a fost furata o peruca de catre Cezzycez . Totul a inceput cand voiam sa fac schimb de peruci cu ea si mi s-a parut ca e ceva putred, deoarece ea accepta tot ce ii ceream si desi instinctul imi spunea ca o sa imi fure peruca eu am continuat "schimbul" si m-am ales cu o peruca de 89 sd furata. 

STARDOLL ne da cateva sfaturi cum sane pastram contul in siguranta:

"Singurul mod de a pierde articole sau un cont este prin dezvăluirea sau schimbul de parole sau de numere de referință, prin înlocuirea adresei de e-mail personale cu una care nu îți aparține, prin introducerea parolei pe site-uri de phishing sau prin folosirea unui proxy. 

Stardoll te avertizează să nu îți divulgi NICIODATĂ parola NIMĂNUI (nici măcar celor care pretind că fac parte din personalul Stardoll). Nu primești despăgubiri pentru niciun articol dacă îți dezvălui parola, faci schimb de conturi sau îți înlocuiești adresa de e-mail cu una necunoscută. 

Dacă încă mai ai acces la contul tău, îți recomandăm ferm să îți schimbi imediat parola: 
Mergi pe pagina „Contul meu” și alege „Setări” 

Dacă nu mai ai acces la contul tău, te rugăm să ne trimiți informații specifice care să ne ajute să dovedim că tu ești proprietarul de drept. Te rugăm să ne trimiți orice referințe de plată, precum și data nașterii și adresa e-mail originală a contului, pentru a putea investiga ce s-a întâmplat. 

În continuare, iată câteva sfaturi pentru alegerea unei parole sigure: 

- Amestecă litere majuscule și minuscule,
- Include litere, numere și simboluri,
- Asigură-te că parola are cel puțin 8 caractere sau este mai lungă,
- Nu folosi aceeași parolă pe mai multe site-uri,
- Nu da informații privind parola ta NIMĂNUI (nici măcar personelor importante, colegilor de cameră, prietenilor, etc.),
- Nu îți nota în scris parola,
- Nu trimite parola prin e-mail,
- Schimbă-ți periodic parola.


Pe stardoll exsista si un club in care se dau sfaturi in cazul conturilor furate  si nu numai: ADVICE4NEWBIES (click aici pentru a arunca o privire)


Pentru mai mult ajutor contactati rubrica 'AJUTOR' de pe Stardoll

Iar acum am intrebat-o pe Ariii06 daca ei i s-a furat contul si ce a simtit in momentul in care a realizat ca nu ii mai merge parola  iata raspunsul:

"Am avut unu` inainte " ariii.06 " , da e diferenta doar de un " . " , dar ala a fost primul meu cont ...Mi l-a furat una bibi90060 parca , dar asta s-a intamplat acum 11 luni :)) Stiam doar ca vreau sa-l recuperez , dar nu eram atat de suparata pentru ca il mai aveam pe asta de rezerva si aici aveam vreo 40 sd :3 , singuru` lucru pentru care mi-a parut rau a fost levelul :3



Ideea este ca statutul de membru superstar gratuit sau stardollari gratuiti nu exsista, iar schimbul de peruci nu e foarte sigur. Sfatul meu e sa nu va dati parola nici celei mai bune prietene, defapt nimanui si sa o schimbati periodic. Sper sa va ajute sfaturile.



Iata genul de mesaj care nu trebuie crezut si imediat raportat 




Si programul acela cu perucile

Un comentariu: